Hej igen.

Kan också ta och presentera mig lite, som jag såg att några andra redan gjort.

Mitt namn är Alexandra Selinus. Jag bor i Örsta som ligger lite utanför Eskilstuna. Jag går på Realgymnasiet och går hästhållning.

Jag har två hästar (3 hästar men den tredje är mammas och min systers).

Den jag haft längst är Funi från Bondesätter Gård. Han är en valack på tre år. Och är verkligen, verkligen en speciellt häst. Men hur snäll som helst.

Den andra heter Alda frá Enni och är ett 7årigt 4gångs sto. Min mamma och jag importerade henne i November. Är super nöjd med henne! Nu håller vi på att träna för att kunna vara med på några lättklass tävlingar i vår.

Jag hoppas att vi kommer göra mycket tillsammans med alla ungdomar i vår, skulle vara så roligt.

Ni får ha det så bra!

// Alexandra Selinus

Alda frá Enni



Funi från Bondesätter Gård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0