Hejsan!

Hejsan!

Det var ett tag sen jag skrev här, eller sen någon skrev här ;)Så jag tänkte göra det bara för att!
Årest första tävling var Takturs Istölt den 13 Mars och det gick super! Jag är supernöjd med våran runda, han gick rent och höll tempot, stressade inte och vi fick samma poäng som vi fick när vi hade boots så det är himla kul! :D

Idag red jag en runda runt sjön med honom och det gick kanoners! Alla gångerter satt som det skulle och han stressade ingenting! =) Jag är super redo inför Edeby kvalet somär den 4 April, ska blir spännande och se hur det går då! =)

Läs mer om min träning på min egna blogg: www.marrekarlsson.wordpress.com
Och se mer bilder på min hemsida: www.nogg.se/marrekarlsson

Idag passade vi också på att mysa lite i hagen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0