Hur går det med bloggen?

Hej, hur tycker ni att det går med bloggen? jag tycker vi är lite dåliga på att uppdatera här :/
Skulle ju vara kul om vi kan fixa lite så fler vill in och kolla på våran blogg:)

Vi kan göra en fin bild med alla som vill vara med (från eidfaxi ungdom) på ett fint kort som jag kan fixa, jag kan lägga in en bild som ett ex. på bild man kan lägga upp här (skriv namn på häst och dig själv!) så sparar jag den och gör något roligt med dom tillsammans:)


här ser ni ett exempel på en bild, det får helst vara en bild då man ser både häst och sig själv:)  (Världs lycklig tjej på bild:S )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill blogga! Dock har jag inga bilder på mig och ragge! Får bli en på mig och affe till och börja med!:) Lollo

2012-01-18 @ 06:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0